Polityka Prywatności

Polityka prywatności Slowbiz

obowiązująca od 30 września 2025 r.

 

Co znajdziesz w Polityce i czemu ona służy?

  1. Przygotowaliśmy i przekazujemy Ci ten dokument, żebyś w prosty sposób mógł sprawdzić, jak przetwarzamy Twoje dane, w jakim celu i na jakiej podstawie prawnej. Twoje dane osobowe i ich ochronę traktujemy odpowiedzialnie.
Przykład

Dowiesz się, jak wykorzystujemy np. Twój adres e-mail w związku z zapisem do Newslettera i jak w związku z tym przetwarzamy Twoje dane.

 

  1. W naszej Polityce prywatności znajdziesz aktualne informacje dotyczące przetwarzania przez nas danych na naszych stronach i w naszym sklepie.. Zawsze umieszczamy jej najnowszą wersję na naszej stronie internetowej. Możemy ją modyfikować. Jeśli coś się zmieni i będzie to miało wpływ na nasze wzajemne prawa i obowiązki, poinformujemy Cię o tym. 
  2. Dbamy o przejrzystość w przetwarzaniu Twoich danych osobowych i dlatego chcemy zapewnić Ci dostęp do jasnych informacji o tym, co się dzieje z Twoimi danymi u nas i dlaczego. 
  3. Znajdziesz tu szczegóły dotyczące narzędzi, których używamy na naszej stronie internetowej, i o odbiorcach Twoich danych osobowych (czyli podmiotach, które mają dostęp do Twoich danych). 
  4. Twoje dane osobowe przetwarzamy jako administrator danych lub współadministrator (w ramach naszych profili w mediach społecznościowych), czyli taki podmiot, który ma dostęp do Twoich danych w związku z łączącą nas relacją. Odpowiadamy za to, by Twoje dane były odpowiednio chronione i zarządzane zgodnie z naszymi ustaleniami. 
Przykład

Kiedy kupujesz produkt w naszym sklepie, mamy Twoje dane, ponieważ jest to związane z umową sprzedaży.

Jeśli zapisujesz się do naszego Newslettera, mamy Twoje dane w związku z tą subskrypcją.

 

  1. Twoje dane osobowe przetwarzamy na odpowiedniej podstawie prawnej i przez odpowiedni czas. 
Przykład

Dane, które podajesz przy składaniu zamówienia i zawierania z nami umowy, przetwarzamy w celu wykonania umowy i wystawienia dowodu płatności zgodnie z obowiązkiem prawnym. W naszej firmie przechowujemy je do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń przez czas wynikający z przepisów.

  • RODO przyznaje Ci prawa związku z tym, że przetwarzamy Twoje dane osobowe, a my je realizujemy.
  • Na naszej stronie zawsze łatwo znajdziesz Politykę prywatności. Umożliwiamy Ci jej odtwarzanie i zapisanie (na końcu dokumentu znajdziesz link z odniesieniem do pliku PDF, który możesz pobrać).
  • Współpracujemy z podmiotami, które zapewniają wysoki stopień ochrony przetwarzanych danych osobowych, i korzystamy z zaufanych narzędzi w naszej firmie.

 

WAŻNE!

Gdy w Polityce prywatności piszemy:

Ty, Twój, Ciebie chodzi nam o Ciebie jako o użytkownika naszej strony, klienta, subskrybenta, użytkownika platformy, którą dostarczamy i z której korzystasz;

My, nasze, nas chodzi o nas jako administratora Twoich danych osobowych (sprzedawcę, dostawcę Newslettera, podmiot, który odpowiada na Twoje zapytanie o ofertę, dostawcę platformy za pomocą której korzystasz z naszych treści np. kursu), czyli Slowbiz spółka z o.o. siedzibą w Białymstoku (15-215) przy ul. Marii Konopnickiej 14/8, KRS 0000961026, posiadająca NIP: 5423445226 oraz REGON: 521288294.

Nasza strona, Strona, Sklep – mamy na myśli naszą działalność w internecie w ramach stron internetowych wskazanych poniżej i odpowiednich podstronach:

  1. https://sklep.slowbiz.pl/
  2. https://procesyjutra.pl/
  3. https://edu.slowbiz.pl/
  4. https://atlaspasywnegoinwestora.pl/
  5. https://mailketing.pl/

Użytkownik platformy– chodzi nam o Ciebie jako osobę, która uzyskuje dostęp do naszej platformy edukacyjnej w wypadku, gdy nie jesteś naszym Klientem (przesyłamy Ci dane do utworzenia konta na platformie zgodnie z dyspozycją naszego Klienta np. Twojego pracodawcy).

 

Nasze dane kontaktowe:

  1. skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania, odpowiemy i wyjaśnimy Ci ważne dla Ciebie kwestie,
  2. adres e-mail: [email protected],
  3. numer telefonu: +48 452 246 901, godziny pracy biura obsługi od 9:00 do 15:00,
  4. we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych możesz kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych, Katarzyną Krzywicką, pod adresem e-mail [email protected].




 Nasz punkt kontaktowy:

  1. Zgodnie z naszym obowiązkiem prawnym stworzyliśmy punkt kontaktowy w naszej firmie. Dba on o to, by treści dostępne na naszej stronie były zgodne z prawem. Możesz tam zgłosić treść nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania z naszej strony. 
  2. Możesz wysłać zgłoszenie na adres e-mail [email protected]. Ten adres e-mail służy do zgłaszania treści nielegalnych i niezgodnych z warunkami korzystania z naszej strony. 
  3. W punkcie kontaktowym analizujemy Twoje zgłoszenie i podejmujemy odpowiednie działania.

 

Podzieliliśmy Politykę prywatności na 6 części. By ułatwić Ci szybkie znalezienie informacji, których szukasz, niektóre części podzieliliśmy na rozdziały. 

 

  • Najważniejsze informacje: 

 

  1. Jakie dane przetwarzamy, w jakim celu i na jakiej podstawie?
  2. Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?
  3. Jakie prawa przysługują Ci zgodnie z RODO?
  4. Jak długo przetwarzamy Twoje dane?
  5. Czy profilujemy Twoje dane?
  6. Jak przetwarzamy dane osobowe Użytkownika platformy?

 

 

  • Odbiorcy danych:
    Kto ma dostęp do Twoich danych

 

 

  1. Kto ma dostęp do Twoich danych?

 

  • Social media i Newsletter 

 

Social media
Newsletter
Badanie satysfakcji

 

  1.  Jakie  profile prowadzimy w Social mediach?
  2.  Czy prowadzimy  Newsletter?
  3. Na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane w ramach Newslettera?
  4. Jakie dane przetwarzamy w związku z zapisem do Newslettera?
  5. Jak długo będziemy wysyłać Ci Newsletter?
  6. Jakie podmioty mają dostęp do danych gromadzonych w ramach naszego Newslettera?
  7. Czy możesz wycofać zgodę na otrzymywanie Newslettera?
  8. Czy w ramach korzystania z Newslettera zbieramy pliki cookies?
  9. Jakie masz prawa w związku z subskrypcją naszego Newslettera zgodnie z RODO?
  10. Czy przetwarzamy Twoje dane jako subskrybenta Newslettera w sposób zautomatyzowany?
  11.  Czy przeprowadzamy badanie satysfakcji?
  12. Czy wysyłamy ankiety dotyczące zadowolenia naszych klientów lub potencjalnych klientów?

 

  • Treści na stronie
    Jakie treści możesz znaleźć na naszej stronie

 

Jak możesz zgłosić treść znajdująca się na naszej stronie

  1. Jakie treści znajdują się na naszej stronie? Czy możesz zamieszczać komentarze?
  2. Jakie są zasady dodawania treści na naszej stronie (warunki korzystania z naszej strony)?
  3. Co robimy z treściami nielegalnymi, naruszającymi warunki korzystania z naszej strony? 
  4. Czy możesz zgłosić do nas treść znajdującą się na naszej stronie?
  5. Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie treści znajdującej się na naszej stronie?
  6. Jak rozpatrujemy Twoje zgłoszenie treści znajdującej się na naszej stronie?
  7. Czy możesz odwołać się od naszej decyzji w sprawie Twojego zgłoszenia?

 

  • Pliki cookies i narzędzia wdrożone na stronie
    Pliki cookies
    Narzędzia wdrożone na stronie

 

  1. Pliki cookies
  2. Co to są pliki cookies i do czego służą?
  3. Czy musisz zaakceptować wszystkie pliki cookies, które działają na naszej stronie?
  4. Jakie technologie śledzące wykorzystujemy na naszej stronie?
  5.  Jakie narzędzia wdrożyliśmy na stronie?
  6. Co powinieneś wiedzieć o Google Consent Mode?
  7. Co powinieneś wiedzieć o  narzędziu META Piksel?
  8. Co powinieneś wiedzieć o logach serwera?

 

  • Postanowienia końcowe 

 

  1.  Archiwum

 

  • Najważniejsze informacje 

 

 

 

  • Jakie dane przetwarzamy, w jakim celu i na jakiej podstawie?

 

  1. To jest jedna z najważniejszych części tego dokumentu. Właśnie tutaj informujemy Cię, jakie dane osobowe otrzymujemy od Ciebie i od innych osób oraz jak te dane przetwarzamy. 
  2. Wskazujemy też podstawę prawną naszego dostępu do Twoich danych, żeby było jasne, jak prawo reguluje naszą relację.
CEL PRZETWARZANIA     ZAKRES DANYCH PODSTAWA PRAWNA
Kontakt z Tobą – adres e-mail (imię i nazwisko), dane zawarte w treści wiadomości

-numer telefonu

-inne dane przekazane przez Ciebie w treści korespondencji

Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala nam na przetwarzanie danych na podstawie zgody, aby odpowiedzieć na Twoją wiadomość. Korzystamy też z art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala nam na realizację naszego uzasadnionego interesu, jaki stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji między administratorem strony/sprzedawcą i użytkownikiem/klientem.
Złożenie i realizacja zamówienia na produkty/usługi
  • imię i nazwisko
  • adres
  • adres e-mail
  • adres zamieszkania
  • numer telefonu

dodatkowo:

  • NIP
  • dane o prowadzonej działalności gospodarczej

Podajesz dane dobrowolnie, ale pamiętaj, że to niezbędne do zrealizowania zamówienia.

Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO, który pozwala przetwarzać dane w celu zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Prowadzenie konta Użytkownika platformy
  • imię i nazwisko
  • adres e-mail

Podajesz dane dobrowolnie, ale pamiętaj, że to niezbędne do utworzenia Twojego konta na platformie edukacyjnej i korzystania z materiałów, które udostępniamy za jej pomocą..

Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO, który pozwala przetwarzać dane w celu zawarcia realizacji umowy.
Wystawienie faktury i spełnienie obowiązków prawnopodatkowych
  • dane dotyczące działalności gospodarczej
  • imię i nazwisko
  • adres
  • NIP
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, gdy jest to konieczne do spełnienia obowiązków prawnych przez administratora.
Rozpatrzenie reklamacji oraz rozpatrzenie odstąpienia od umowy
  • adres e-mail
  • imię i nazwisko
  • dane zawarte w treści reklamacji
  • numer rachunku bankowego
  • adres zamieszkania
  • numer telefonu
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli to konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do jej zawarcia. Korzystamy też z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, gdy wynika to z obowiązku prawnego administratora.
Cel marketingowy

(newsletter)

  • adres e-mail
  • imię
Twoje dane przetwarzamy na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twojej zgody na otrzymywanie informacji handlowych i treści marketingowych. Przetwarzamy je także na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli umowy, którą zawieramy, gdy zapisujesz się do naszego newslettera. 
Cel archiwalny i dowodowy, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów
  • wszystkie dane wymienione w tabeli dotyczącej przetwarzania danych przez nas
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala nam na to, jeśli jest to w naszym prawnie uzasadnionym interesie (w tym przypadku naszym interesem jako administratora jest posiadanie danych osobowych, które potwierdzają fakty związane z korzystaniem ze strony, wykonaniem umowy, przetwarzaniem danych zgodnie z prawem).
Ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami
  • wszystkie wyżej wymienione dane
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala nam na to, jeśli jest to w naszym prawnie uzasadnionym interesie (w tym przypadku nasz uzasadniony interes to posiadanie danych osobowych, które pomogą ustalić roszczenia, dochodzić roszczeń lub bronić się przed roszczeniami osób korzystających ze strony lub osób trzecich czy klientów).
Zarządzanie stroną, korzystanie z narzędzi usprawniających stronę i analizujących dane związane z korzystaniem ze strony
  • IP
  • zachowanie na stronie
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala nam na to, jeśli jest to w naszym prawnie uzasadnionym interesie (w tym przypadku nasz uzasadniony interes to działanie zmierzające do optymalizacji strony, w tym treści prezentowanych na stronie, do dostosowania do potrzeb użytkowników, doskonalenie naszej oferty).
Wykorzystanie cookies na stronie
  • IP
  • zachowanie użytkownika na stronie
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe za Twoją zgodą. Zgody udzielasz podczas pierwszej wizyty na stronie i zawsze możesz ją wycofać.
Zarządzanie naszymi profilami w social mediach
  • zachowanie użytkownika na stronie dane, które związane są z korzystaniem z danej platformy społecznościowej
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli naszego uzasadnionego interesu do zarządzania profilem na danej platformie, oraz na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), którą wyrażasz np. gdy dołączasz do grupy stworzonej przez nas na danej platformie.
Wypełnianie obowiązków z zakresu ochrony danych osobowych (np. obowiązek tworzenia rejestrów i ewidencji)
  • zakres danych określony jest przez przepisy prawa i jest różny w zależności od treści danego obowiązku prawnego ciążącego na nas
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli na podstawie przepisów prawa, które nakazują przetwarzanie danych osobowych.
Umieszczanie komentarzy/opinii na stronie
  • imię
  • adres e-mail
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twojej zgody, którą wyrażasz, aby dodać komentarz/opinię na naszej stronie.
Rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania usług naszej strony 
  • imię
  • nazwisko
  • adres e-mail
  • dane wskazane w zgłoszeniu 
Twoje dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli zgodnie z przepisami prawa, które nakazują przetwarzanie danych osobowych.

Pamiętaj, że Twoje dane będą przetwarzane także po zakończeniu rozpatrywania zgłoszenia. Robimy to na podstawie usprawiedliwionego interesu, aby zachować zgłoszenie na potrzeby wykazania w przyszłości przebiegu jego rozpatrywania oraz obrony przed ewentualnymi zgłoszeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Badanie preferencji dotyczących usług i produktów oraz analiza procesów biznesowych poprzez przeprowadzanie ankiet
  • dane wskazane w ankiecie i w odpowiedziach na pytania ankietowe 
Podstawą przetwarzania danych, wskazanych przez Ciebie w ankiecie lub odpowiedziach na pytania ankietowe,  jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 

Udział w ankiecie i przekazanie nam danych jest dobrowolne. Przekazane dane będą później przetwarzana przez nas w celach archiwalnych i ewentualnej obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f  RODO).

 

 

  • Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?

 

 

Zazwyczaj podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji, ale zdarzają się sytuacje w których podanie danych jest koniecznie np. jeśli kupujesz od nas usługę lub produkty. 

 

Przykład.

Jeżeli składasz zamówienie na produkt, to musisz podać nam swoje dane, żebyśmy mogli to zamówienie zrealizować i wystawić dowód płatności.

Jeżeli wymóg podania Twoich danych wynika z przepisów prawa, to podajesz swoje dane zgodnie z tymi przepisami.

 

 

  • Jakie prawa przysługują Ci na gruncie RODO?

 

 

  1. W dowolnej chwili możesz napisać do nas na podany adres e-mail albo skontaktować się z nami w inny sposób w celu otrzymania informacji o przetwarzaniu przez nas Twoich danych.
  2. Mamy obowiązek wykonać swoje zadania jako administrator danych niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca. Jeśli nie będzie to możliwe, poinformujemy Cię, czy przetwarzamy Twoje dane. Termin realizacji Twojego żądania możemy przedłużyć o maksymalnie dwa kolejne miesiące. Postaramy się odpowiedzieć Ci jak najszybciej.
  3. RODO przyznaje Ci następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  1. Prawo dostępu do informacji i obowiązek informacyjny – oznacza, że masz prawo wiedzieć, co się dzieje z Twoimi danymi osobowymi. 
  2. Prawo dostępu do danych osobowych – oznacza, że jeśli my, jako administrator Twoich danych, otrzymamy od Ciebie żądanie dostępu do Twoich danych, to mamy obowiązek udzielić Ci takiej informacji. 
  3. Prawo do sprostowania danych osobowych – oznacza, że możesz żądać sprostowania przez nas Twoich danych, które uważasz za nieprawidłowe, lub żądać uzupełnienia danych niekompletnych.
  4. Prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do bycia zapomnianym – oznacza, że możesz domagać się od nas, jako od administratora Twoich danych osobowych, ich usunięcia, poinformowania osoby, której Twoje dane przekazaliśmy, o ich usunięciu. Masz także prawo domagać się, aby Twoje dane, które zostały przez nas upublicznione, zostały usunięte także przez innych administratorów. Mamy też obowiązek na Twoje żądanie poinformować Cię, którym odbiorcom przekazaliśmy Twoje dane podlegające usunięciu.
  5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – oznacza, że możesz domagać się ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy nie zgadzasz się z prawidłowością przetwarzanych danych albo kiedy uznasz, że nie potrzebujemy już danych do celów przetwarzania.
  6. Prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych – oznacza, że możesz sprzeciwić się temu, aby Twoje dane były przetwarzane przez nas.
  7. Prawo do przenoszenia danych – oznacza, że przy spełnieniu określonych warunków możesz żądać przekazania Twoich danych bezpośrednio wskazanemu, innemu administratorowi.
  8. Prawo do wniesienia skargi – oznacza, że gdy tylko uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Prawo do cofnięcia zgody –  oznacza, że gdy przetwarzamy Twoje dane na podstawie Twojej zgody, zgodę możesz wycofać w każdym momencie.
  1. d) Pamiętaj, że nie każde z tych uprawnień będzie Ci przysługiwać zawsze i w każdym wypadku. Nie jest to przejaw złej woli, ale wynik przepisów prawa.
  2. e) W przypadku wycofania zgody na przetwarzanie danych ten fakt pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonywaliśmy na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Przykład

Wyrażasz opinię na temat naszego produktu i udzielasz zgody na jej publikację. Po jakimś czasie chcesz, byśmy ją usunęli. W takim wypadku usuniemy Twoją opinię. Usunięcie opinii nie zmienia faktu, że była wcześniej opublikowana zgodnie z prawem, do momentu wyrażenia Twojej prośby o jej usunięcie i do czasu, który jest nam potrzebny usunięcie tej opinii.

 

 

  • Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

 

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przetwarzamy Twoje dane wyłącznie przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel przetwarzania. Po tym okresie Twoje dane osobowe nieodwracalnie usuwamy lub niszczymy. Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy wynika z tego, że zgłoszenia realizacji Twoich praw możesz przesłać nam tuż przed upływem terminu przedawnienia.
  2. Przetwarzamy Twoje dane osobowe przez różny czas w zależności od podstaw (celu) przetwarzania. Aby łatwo to wyjaśnić, przygotowaliśmy proste zestawienie w tabeli.
CZAS PRZETWARZANIA PODSTAWA (CEL) PRZETWARZANIA
3 lub 6 lat + 1 rok w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wybór 3 lub 6 lat zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy nie;
do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora;
do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności w przypadku danych osobowych przetwarzanych głównie do celów administrowania stroną internetową;
do czasu wycofania zgody lub utraty przydatności w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Twojej zgody, o ile wprost nie wskazaliśmy inaczej w momencie wyrażania zgody.

 

 

  • Czy profilujemy Twoje dane?

 

  1. Nie wykorzystujemy Twoich danych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać w stosunku do Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. 
Oznacza to, że automatyzacje, z których korzystamy w ramach działalności, nie mogą np. automatycznie zdecydować o tym, że nie zawrzemy z Tobą umowy ze względu na Twoje indywidualne cechy. Jeśli użycie narzędzia wykorzystującego automatyzacje może negatywnie wpływać na naszą relację, to analizujemy sprawę za pomocą „ludzkiego czynnika”, czyli ktoś z naszego zespołu sprawdza, czy automatyzacja działa prawidłowo w danym przypadku.

 

  1. Narzędzia działające na naszej stronie mogą profilować zachowania użytkowników, aby usprawnić stronę i dopasować wyświetlane treści. W tym przypadku analizujemy dane o charakterze anonimowym (lokalizacja, wiek, zainteresowania), chyba że wyrazisz zgodę na działanie narzędzi zbierających inne dane (czyli zgodzisz się na działanie poszczególnych plików cookies).
  2. Korzystamy z plików cookies oraz narzędzi analitycznych jak każda strona internetowa. W dalszej części Polityki prywatności wskazujemy, jak działają pliki cookies i jak te działania wpływają na Ciebie.

 

 

  • Jak przetwarzamy dane osobowe Użytkownika platformy?

 

 

  1. Twoje dane jako Użytkownika platformy przetwarzamy w związku z wykonaniem naszej umowy o prowadzenie Twojego konta na naszej platformie.
  2. Zawieramy z Tobą jako Użytkownikiem platformy umowę o utworzenie Twojego konta na naszej platformie edukacyjnej.  Wiadomość z linkiem, który pozwala Ci na założenie konta na platformie edukacyjnej przesyłamy na Twój adres e-mail, który wskazał nam nasz Klient. 
  3. Za pomocą konta korzystasz z produktów (np. kursu online), które zostały określone w umowie zawartej między nami, a naszym Klientem.
  4. Twoje konto tworzone jest po akceptacji przez Ciebie naszego regulaminu i polityki prywatności.
  5. Klient, który przekazuje nam Twoje dane w celu umożliwienia Ci założenia konta na platformie powinien Cię o tym poinformować. Jeśli nie chcesz utworzyć konta i nie chcesz żebyśmy przetwarzali Twoje dane to skontaktuj się z nami.
  6. Jeśli wynika to z postanowień umowy, jaką zawarliśmy z Klientem, to możemy informować go na temat Twoich postępów realizowanych przy pomocy platformy (np. o zakresie przerobionych przez Ciebie materiałów). W takim wypadku Klient powinien poinformować Cię o takiej okoliczności. Jeśli masz wątpliwości w tej kwestii to skontaktuj się z nami.

 

 

  • Odbiorcy danych
  • Kto ma dostęp do Twoich danych?

 

  1. Możemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom trzecim, z których usług korzystamy w związku z prowadzeniem stron oraz naszych profili w mediach społecznościowych. 
  2. Zapewniamy, że starannie dobieramy podmioty, z którymi współpracujemy lub z których usług korzystamy, i zawsze kierujemy się zapewnieniem odpowiedniej ochrony danych.
  3. Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich podmiotów, z których usług korzystamy i które mogą mieć dostęp do Twoich danych w związku z naszą współpracą. Wskazujemy określenie odbiorcy oraz to, w jakim zakresie z nim współpracujemy.
  4. Podzieliliśmy odbiorców na dwie grupy: pierwsza grupa to podmioty, które przetwarzają dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym, a druga — podmioty, które przetwarzają dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (np. w USA).
  5. W przypadku przekazywania danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym podmioty, które dokonują takiego przetwarzania, zachowują odpowiedni, zgodny ze standardami UE, stopień ochrony danych m.in. poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską.
Podmioty przetwarzające dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym:
IMKER Sp. z o.o.  (dawniej IMKER Krzysztof Bartnik; KRS: 0000967893) Dostawca usług oprogramowania SalesCRM, które wykorzystujemy do prowadzenia sklepu online.
Web INnovative Software sp. z o.o. (KRS 0000342082); Dostawca systemu do fakturowania wfirma.
Webio Grzegorz Wołoszyn (NIP 5992688099) Dostawca hostingu.
Plausible Insights OÜ Dostawca narzędzia do analityki internetowej.
PayPro S.A. (KRS 0000347935) Dostawca płatności internetowych
Easytools sp. z o.o. (KRS 0001002028) Dostawca płatności internetowych
Krajowy Integrator Płatności (KRS 0000412357) Dostawca płatności internetowych

 

Twoje dane przetwarzać mogą także przewoźnicy realizujący usługi dostarczenia Ci towaru zakupionego w sklepie np. Poczta Polska S.A. (KRS 0000334972).

Podmioty przetwarzające dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym:
Kit Inc (Kalifornia, USA) Dostawca narzędzia Kit (dawniej ConvertKit), które pozwala na zarządzanie naszymi działaniami, w tym działaniami marketingowymi m.in. wysyłkę newslettera.
Kajabi LLC (Kalifornia, USA) Narzędzie umożliwiające nam tworzenie, promowanie i sprzedaż treści cyfrowych.
ActiveCampaign LLC Narzędzie wykorzystywane do zarządzania naszymi działaniami marketingowymi.

 

 

 

  • Social media i Newsletter
  • Jakie  profile prowadzimy w Social mediach?

 

  1. Prowadzimy profile na platformach społecznościowych, a nasza strona zawiera wtyczki przekierowujące do nich.
  2. Jesteśmy administratorem profilu na danej platformie, a Twoje dane (imię, nazwisko, pseudonim, inne dane wskazane przez Ciebie na Twoim profilu) przetwarzamy głównie w celu zarządzania naszym profilem, tworzenia społeczności i interakcji z obserwatorami.
  3. Dostawca danej platformy społecznościowej określa zasady panujące na platformie oraz zasady przetwarzania danych we własnych celach. Zachęcamy Cię więc do zapoznania się z regulaminem i polityką każdej z platform. Nie przetwarzamy danych gromadzonych przez platformy społecznościowe we własnych celach.
  4. Razem z dostawcą danej platformy współadministrujemy dane związane z prowadzeniem przez nas profilu na platformie w ramach realizacji naszych wspólnych celów gospodarczych (działania marketingowe, tworzenie statystyk), jak m.in. przetwarzanie danych związanych z odwiedzinami na naszym profilu, wyświetleniem naszego profilu poprzez skorzystanie z wtyczki dostępnej na naszej stronie.
  5. Wtyczki prowadzące do naszych profili pozwalają Ci na bezpośrednie połączenie z naszym profilem po kliknięciu w ikonę platformy. Platforma społecznościowa może pozyskać informację o tym, że korzystasz z naszej strony, w szczególności wtedy, gdy jesteś zalogowany jako jej użytkownik.
  6. Jeśli nie chcesz, by portale społecznościowe pozyskiwały informacje o Twoich działaniach, zalecamy wylogowanie się z Twoich profili oraz korzystanie z przeglądarki w trybie incognito.
  7. W ramach naszej strony znajdziesz wtyczki przekierowujące Cię do naszych profili na wskazanych poniżej platformach, wskazujemy także polityki prywatności platform, tak ułatwić Ci zapoznanie się z nimi:

 

  1. Facebook: https://www.facebook.com/slowbizpl 

Polityka prywatności platformy: https://www.facebook.com/privacy/explanation

  1. Instagram https://www.instagram.com/maciej.aniserowicz/  

Polityka prywatności platformy: https://help.instagram.com/519522125107875?helpref=page_content

 

 

  •  Czy prowadzimy  Newsletter?

 

 

Tak. Zasady newslettera zostały opisane w Regulaminie newslettera. Koniecznie się z nim zapoznaj. 

 

 

  • Na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane w ramach Newslettera?

 

  1. Otrzymujesz od nas wiadomości w ramach Newslettera. Zgodnie z umową my zobowiązujemy się do wysyłania Newslettera w zamian za Twoją zgodę na jego otrzymywanie. Szczegółowe informacje dotyczące naszych ustaleń znajdziesz w Regulaminie Newslettera.
  2. Podajesz dane podczas zapisu do naszego Newslettera dobrowolnie, jednak potrzebujemy ich, aby Ci go wysłać.

 

 

  • Jakie dane przetwarzamy w związku z zapisem do Newslettera?

 

  1. Dane, które podajesz podczas zapisu do Newslettera, czyli  Twoje imię oraz Twój adres e-mail. 

 

 

  • Jak długo będziemy wysyłać Ci Newsletter?

 

  1. Wysyłamy Ci nasz Newsletter, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji albo dopóki my nie przestaniemy go wysyłać. Umowę, zgodnie z którą go wysyłamy, zawieramy na czas nieokreślony (możesz zakończyć ją w każdym momencie).
  2. Jeśli nie będziesz aktywnym subskrybentem (tj. nie będziesz odczytywał wiadomości przez 6 miesięcy), zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania wysyłania Newslettera. W takim przypadku poinformujemy Cię o planowanym usunięciu Cię z listy subskrybentów najpóźniej na 7 dni przed planowanym usunięciem i usuniemy Cię z listy subskrybentów.
  3. Twój adres e-mail znajduje się w naszym systemie do wysyłki Newslettera do czasu przedawnienia roszczeń. Twoje dane przechowujemy do czasu, w którym organ nadzorczy może sprawdzić, czy prawidłowo przetwarzamy dane w związku z prowadzeniem przez nas Newslettera.
  4. Jeśli zdecydujemy o zakończeniu wysyłania Newslettera, to poinformujemy Cię o tym.
  5. Zakończenie subskrypcji jest proste. Wystarczy kliknąć  odpowiedni przycisk znajdujący się na końcu każdej wiadomości, która wysyłamy w ramach Newslettra. Zawsze możesz też napisać do nas z prośbą o wypisanie Cię, a my to zrobimy.
  6. Pamiętaj, że rezygnacja z subskrypcji Newslettera nie wpływa na to, że jego wcześniejsze wysyłanie było zgodne z prawem od momentu Twojego zapisu do zakończenia subskrypcji.

 

 

  • Jakie podmioty mają dostęp do danych gromadzonych w ramach naszego Newslettera?

 

  1. Twoje dane przechowujemy w systemie dostawcy narzędzia, za pomocą którego przesyłamy Newsletter. Dostawca narzędzia ma zatem dostęp do danych, które podajesz w związku z zapisem do Newslettera.
  2. Dostawca narzędzia, które wykorzystujemy do wysyłki Newslettera, to Kit Inc. Politykę prywatności dostawca udostępnia pod linkiem  https://kit.com/privacy.
  3. Twoje dane będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy w celu wysłania Newslettera, przy czym dostawca zapewnia ich ochronę i zabezpiecza je odpowiednio.
  4. Dane osobowe, które przekazujesz w ramach zapisania się do Newslettera, możemy także przekazywać następującym podmiotom: 
  1. serwisowi świadczącemu usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, 
  2. dostawcy usługi poczty elektronicznej oraz osobom trzecim wspierającym nas w zakresie wysyłki Newslettera, z którymi zawarliśmy odpowiednie umowy powierzenia, 
  3. osobom trzecim, które upoważniamy do przetwarzania danych w ramach naszego Newslettera  lub osobom trzecim, z którymi mamy zawarte odpowiednie umowy powierzenia.
  1. e) Strony zapisów, w tym formularze zapisów, także w formie pop-upów, tworzymy z wykorzystaniem systemu do wysyłki Newslettera.
  2. g) Dostawca narzędzia do obsługi Newslettera zapewnia funkcje analityczne i statystyczne. Zbiera informacje dotyczące m.in. liczby wyświetleń konkretnych stron, liczby odczytanych wiadomości. Więcej informacji na temat pozyskanych danych znajdziesz na stronie internetowej dostawcy narzędzia.

 

  • Czy możesz wycofać zgodę na otrzymywanie Newslettera?

 

  1. Oczywiście. Możesz zakończyć subskrypcję w każdym momencie. 
  2. Po wycofaniu zgody przechowujemy dane w systemie obsługującym Newsletter, aby móc wykazać, że wysyłaliśmy Newsletter na podstawie Twojej zgody. Po przedawnieniu ewentualnych roszczeń Twoje dane usuniemy całkowicie. 
  3. Pamiętaj proszę, że po zakończeniu subskrypcji Newslettera nie będziesz otrzymywać od nas kolejnych wiadomości w ramach Newslettera.

 

 

  • Czy w ramach korzystania z Newslettera zbieramy pliki cookies?

 

  1. Strona, poprzez którą dokonujesz zapisu do Newslettera, podobnie jak wiele innych, używa plików cookies. Więcej o plikach cookies przeczytasz w dalszej części Polityki prywatności i w Polityce plików cookies.
  2. Pamiętaj, że masz prawo do zmiany ustawień cookies z poziomu swojej przeglądarki oraz naszej strony internetowej.

 

 

  •  Jakie masz prawa w związku z subskrypcją naszego Newslettera zgodnie z RODO?

 

  1. Tak jak w każdym przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane, masz prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii, prawo do:
  1. sprostowania danych, 
  2. usunięcia danych, 
  3. ograniczenia przetwarzania danych, 
  4. przenoszenia danych, 
  5. wniesienia sprzeciwu, 
  6. cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  1. b) Jeśli wycofasz zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera (zakończysz umowę, zgodnie z którą przesyłamy Ci Newsletter), nie wpłynie to na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  2. c) Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy tylko uznasz, że nasze przetwarzanie Twoich danych narusza przepisy prawa. 

 

  • Czy przetwarzamy Twoje dane jako subskrybenta Newslettera w sposób zautomatyzowany?

 

  1. Możemy korzystać z automatyzacji procesów podczas wysyłania Newslettera i przesyłać Ci treści, które pasują do Twoich zainteresowań, o których będziemy wiedzieć na podstawie Twoich reakcji na nasze wiadomości. 
  2. Ewentualna automatyzacja naszych działań w ramach naszego Newslettera nie wpłynie na Twoją sytuację prawną ani nie wywoła innych podobnie ważnych skutków w stosunku do Ciebie. 
  3. Chcemy, żeby Newsletter był dla Ciebie ciekawy i przydatny, dlatego możemy używać narzędzi, które pozwolą nam na przesyłanie Ci informacji zgodnych z Twoimi preferencjami!

 

 

  • Czy przeprowadzamy badanie satysfakcji?

 

 

Staramy się cały czas udoskonalać, a Twoja pomoc jest w tym zakresie nieoceniona!

 

 

  • Czy wysyłamy ankiety dotyczące zadowolenia czy opinii naszych klientów?

 

  1. Chcemy, żeby nasze produkty i usługi były jak najlepsze, dlatego możesz otrzymać od nas ankietę z pytaniami dotyczącymi naszych usług lub produktów. 
  2. Nie wymagamy obowiązkowej odpowiedzi – wypełnienie ankiety jest dobrowolne i w większości przypadku anonimowe. Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami Twoimi odczuciami i opinią o naszym produkcie lub usługach.
  3. Jeśli nie wypełnisz ankiety, to nic się nie stanie. Możesz też zrezygnować z jej wypełnienia w każdym momencie.

 

 

  • Treści na stronie
  • Jakie treści znajdują się na naszej stronie? Czy możesz zamieszczać komentarze?

 

  1. Na naszej stronie samodzielnie publikujemy treści oraz czasem umożliwiamy użytkownikom dodawanie komentarzy. Jeśli masz taką opcję to możesz dodać komentarz, ale nie jest to konieczne.
  2. W celu zostawienia komentarza wypełnij formularz, podaj swoje imię i adres e-mail. Zamieszczając komentarz na stronie, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych z tym związanych.
  3. Dostawcą systemu obsługującego komentarze na naszych stronach jest DISQUS INC. (zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności dostawcy:https://help.disqus.com/en/articles/1717103-disqus-privacy-policy).

 

 

  • Jakie są zasady dodawania treści na naszej stronie (warunki korzystania z naszej strony)?

 

  1. Prosimy o przestrzeganie zasad wzajemnego szacunku. Nie zamieszczaj treści naruszających prawa osób trzecich oraz naszych, ani treści nielegalnych czy niezgodnych z przyjętymi powszechnie zasadami.
  2. Nie zezwalamy także na zamieszczanie treści reklamowych ani wulgarnych.
  3. Zastrzegamy sobie prawo moderowania komentarzy oraz opinii, w szczególności usuwanie tych o charakterze obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy naruszających prawa i dobra osobiste innych podmiotów.
  4. Gdy dowiemy się o treściach nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z naszej strony, natychmiast podejmujemy działania, aby je usunąć lub zablokować dostęp do nich.
  5. Treści nielegalne to takie treści, które same w sobie lub w odniesieniu do funkcjonalności strony i naszych usług nie są zgodne z prawem, w szczególności prawem Unii Europejskiej.
  6. Za treść nielegalną uznajemy w szczególności:
  1. obrazy przedstawiające niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych,
  2. prywatne zdjęcia/grafiki udostępniane bez zgody osoby uprawnionej do danego materiału,
  3. cyberstalking,
  4. treści służące do sprzedaży produktów  (w tym niespełniających wymogów lub podrobionych),
  5. treści służące do sprzedaży towarów lub świadczenia usług (w tym z naruszeniem prawa ochrony konsumentów),
  6. treści naruszające prawa autorskie.

 

  1. Treści niezgodne z warunkami korzystania z naszej strony to treści naruszające i zakłócające zasady funkcjonowania strony lub jej regulamin, Politykę prywatności, a także treść o charakterze nieprawdziwym, nieaktualnym, naruszającym dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego.

 

 

  • Co robimy z treściami nielegalnymi, naruszającymi warunki korzystania z naszej strony?

 

  1. Możemy moderować treści, o których wspominamy powyżej, czyli podejmować działania ręcznie lub automatycznie (w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania nielegalnych treści lub niezgodnych z warunkami korzystania z naszej strony).
  2. Możemy wdrażać środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji (np. depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie).
  3. Możemy także wdrażać środki, które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez użytkowników, np. zamknięcie lub zawieszenie konta użytkownika.
  4. Moderację przeprowadzamy z należytą starannością, obiektywnie i proporcjonalnie oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron. 
  5. Oczywiście informujemy użytkownika, którego treść moderujemy, o tym fakcie, jeśli możemy się z nim skontaktować, w szczególności podajemy przyczynę moderacji. Możemy również wezwać użytkownika do samodzielnego poprawienia treści. 
  6. Pamiętaj, że nie mamy obowiązku monitorowania treści, które użytkownicy przekazują lub przechowują w ramach naszej strony, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na ich nielegalną działalność.

 

 

  • Czy możesz zgłosić do nas treść znajdującą się na naszej stronie?

 

Oczywiście. Tak jak wspomnieliśmy na początku dokumentu, jeśli zobaczysz na naszej stronie nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania ze strony treść, możesz ją do nas zgłosić, np. za pośrednictwem Punktu kontaktowego.

 

 

  • Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie treści znajdującej się na naszej stronie?

 

  1. lokalizację treści w postaci bezpośredniego linku do treści,
  2. Twoje uzasadnienie uznania tej treści za nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania z naszej strony,
  3. Twoje dane kontaktowe, w tym imię, nazwisko lub nazwę, adres e-mail, chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstwa związanego z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w celach seksualnych, pornografią dziecięcą, nagabywania dzieci do celów seksualnych oraz podżegania, pomocnictwa i usiłowania w zakresie tych przestępstw – wtedy nie potrzebujesz podawać nam tych informacji,
  4. oświadczenie, że masz w Twojej ocenie obiektywnie słuszne przekonanie, że zgłaszane treści są nielegalne lub niezgodne z warunkami korzystania z naszej strony, w szczególności że stawiane zarzuty są prawdziwe i kompletne,
  5. jeśli zgłoszenie będzie anonimowe, to dokonamy weryfikacji zgłoszenia, ale nie będziemy mogli powiadomić Cię o naszych działaniach.

 

 

  • Jak rozpatrujemy Twoje zgłoszenie, treści znajdującej się na naszej stronie?

 

  1. niezwłocznie, nie później niż 7  dni od otrzymania zgłoszenia, potwierdzamy, że takie zgłoszenie do nas wpłynęło, jeśli zostały podane dane do kontaktu, np. adres e-mail. 
  2. za prawdziwe uznajemy zgłoszenie, jeśli bez konieczności przeprowadzenia szczegółowej analizy prawnej stwierdzimy niezgodność lub nielegalność zgłoszonej treści,
  3. przed wydaniem decyzji możemy zwrócić się do użytkownika, który umieścił treści objęte zgłoszeniem, o udzielenie wyjaśnień, jeśli to niezbędne w naszej ocenie do podjęcia przez nas decyzji.
  4. nie używamy narzędzi służących do automatycznego rozpatrywania zgłoszeń.
  5. decyzję w sprawie Twojego zgłoszenia wydajemy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania Twojego zgłoszenia i przesyłamy ją na adres e-mail, który podasz w zgłoszeniu.

 

 

  • Czy możesz odwołać się od naszej decyzji w sprawie Twojego zgłoszenia?

 

 

  1. Tak. Od naszej decyzji możesz odwołać się do 14 dni od dnia jej otrzymania. Odwołanie powinno zawierać w szczególności:
  1. precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa;
  2. uzasadnienie Twojego stanowiska;
  3. wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla Ciebie lub osoby trzeciej.

 

  1. b) Rozpatrzymy Twoje odwołanie nie później niż 14 dni od jego otrzymania. O wydanej decyzji na skutek odwołania poinformujemy Cię i inne osoby zainteresowane wynikiem sprawy.
  2. c) Decyzja wydana przez nas w sprawie, po rozpatrzeniu odwołania, ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie.
  3. d) Pamiętaj, że możemy nałożyć sankcje na użytkownika, który umieścił na naszej stronie treści nielegalne lub treści niezgodne z warunkami korzystania z naszej strony Decyzja ta może być podjęta na podstawie rozpatrzonego zgłoszenia o naruszeniu.
  4. e) Jeśli użytkownik umieścił na naszej stronie treści nielegalne lub treści niezgodne z warunkami korzystania z naszej strony, możemy zastosować sankcje, takie jak:
  1. ograniczenie widoczności treści, w tym jej usunięcie, uniemożliwienie dostępu do niej lub jej depozycjonowanie;
  2. zawieszenie, zakończenie lub ograniczenie płatności pieniężnych dla użytkownika, który daną treść umieścił;
  3. zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi w całości lub w części dla użytkownika, który dopuścił się naruszenia;
  4. zawieszenie lub zamknięcie konta użytkownika, który dopuścił się naruszenia.

 

  1. f) Gdy otrzymamy jakiekolwiek informacje, dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osób, natychmiast zgłaszamy to właściwym organom ścigania lub organom sądowym.

 

 

  • Pliki cookies i narzędzia wdrożone na stronie
  • Pliki cookies

 

 

Pliki cookies spotykamy na co dzień w Internecie. Nasza strona również z nich korzysta. 

 

 

  • Co to są pliki cookies i do czego służą?

 

  1. Pliki cookies to krótkie informacje tekstowe zapisywane na urządzeniu, z którego korzystasz podczas przeglądania stron internetowych. Mogą być one odczytywane przez nas („cookies własne”, które wykorzystujemy w celu zapewnienia prawidłowego działania tej strony, ulepszenia naszej oferty), a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy („cookies zewnętrzne”). 
  2. Na naszej stronie korzystamy z plików cookies własnych i zewnętrznych (jak każda strona internetowa).
  3. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityce plików cookies dostępnej na naszej stronie.

 

  • Czy musisz zaakceptować wszystkie pliki cookies, które działają na naszej stronie?

 

  1. Nie. Podczas pierwszych odwiedzin na naszej stronie wyświetlamy Ci baner dotyczący plików cookies wykorzystywanych w ramach naszej strony. Możesz zdecydować, na których działanie zezwalasz. Wskazujemy, które pliki cookies muszą działać w ramach korzystania z naszej strony (niezbędne pliki cookie), a pozostałe podzieliliśmy na odpowiednie grupy, by ułatwić Ci podjęcie decyzji o ich działaniu zgodnie z Twoimi preferencjami. Wszystko opisaliśmy w Polityce plików cookies.
  2. Pamiętaj, że masz prawo do zmiany ustawień cookies z poziomu swojej przeglądarki albo do ich usunięcia.
  3. Jeśli nie chcesz, by nasza strona zbierała pliki cookies, możesz korzystać z przeglądarki w trybie incognito – pamiętaj o wylogowaniu się z serwisów, które zbierają informacje o Twojej działalności w Internecie niezależnie od nas.

 

 

  • Jakie technologie śledzące wykorzystujemy na naszej stronie?

 

 

  1. wtyczki społecznościowe przekierowujące do naszych profili społecznościowych, o których więcej wspomnieliśmy powyżej,
  2. narzędzia analityczne i marketingowe, takie jak: META Piksel.

 

  • Jakie narzędzia wdrożyliśmy na stronie?

 

  1. Wdrożyliśmy Google Consent Mode, META Piksel,
  2. Poniżej prezentujemy informacje o narzędziach działających na naszej stronie.

 

  • Co powinieneś wiedzieć o Google Consent Mode?

 

  1. Na naszej stronie korzystamy z narzędzi dostarczanych przez firmę Google.  
  2. Firma Google zobowiązała nas do przedstawiania jej informacji o tym, czy użytkownicy naszej strony internetowej wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych zbieranych w ramach plików cookies Google przy pomocy tzw. Google Consent Mode, które zostało wdrożone w naszym serwisie.
  3. Gdy wyrazisz zgodę na użycie plików cookies Google, możemy prowadzić działania marketingowe z ich pomocą (m.in. remarketing, analizowanie skuteczności reklam, czyli ich konwersji).
  4.  W naszej stronie Google Consent Mode działa w wersji zaawansowanej. Tagi Google uruchamiają się bez Twojej zgody i przekazują informacje o zgodzie lub odmowie. Jednocześnie do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na użycie plików cookies Google, przekazujemy do Google tylko informacje anonimowe.  
  5. Więcej o trybie uzyskiwania zgody w ramach Google Consent Mode przeczytasz pod adresem: https://support.google.com/google-ads/answer/10000067?hl=pl.
  6. Rekomendujemy zapoznanie się z powyższymi zapisami.

 

  • Co powinieneś wiedzieć o  narzędziu META Piksel?

 

  1. Jest to narzędzie analityczne, fragment kodu wdrożony na stronie.
  2. Pozwala nam kierować działania marketingowe do osób, które odwiedziły naszą stronę lub są zainteresowane naszymi działaniami.
  3. Zbierane przez narzędzie dane są anonimowe (lokalizacja, płeć, wiek, aktywność w Internecie), przy czym dostawca może łączyć je z danymi, jakie zgromadził o Tobie w ramach korzystania przez Ciebie z jego platformy.
  4. Pomaga nam określić skuteczność naszych reklam, dotrzeć do określonej grupy odbiorców i pokazuje ich reakcje na nasze działania.
  5. Więcej o narzędziu przeczytasz na stronie dostawcy:
    https://pl-pl.facebook.com/business/help/742478679120153?id=1205376682832142.

 

 

  •  Co powinieneś wiedzieć o logach serwera?

 

  1. Korzystanie z naszej strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym znajduje się nasza strona.
  2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisujemy w logach serwera. Te zapisy obejmują między innymi:
  1. adres IP (numer identyfikujący Twoje urządzenie w sieci),
  2. datę i czas połączenia,
  3. informacje o przeglądarce internetowej,
  4. informacje o systemie operacyjnym, z którego korzystasz.

Robimy to, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych usług i lepiej zrozumieć, jak z nich korzystasz.

 

  1. c) Danych zapisanych w logach serwera nie łączymy z konkretnymi osobami korzystającymi z serwisu i wykorzystujemy tylko jako materiał pomocniczy służący do celów administracyjnych.
  2. d) Zawartości logów serwera nie ujawniamy nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

 

 

  • Postanowienia końcowe

 

 

  1. Nasze materiały. Treści umieszczone na naszej stronie internetowej i na naszych profilach mogą być chronione prawem autorskim. Nie wykorzystuj ich w innych celach niż zapoznanie się z naszą stroną, chyba że wyraźnie zaznaczymy inaczej.
  2. Masz pytania? Jeśli masz wątpliwość dotyczącą charakteru prawnego udostępnionej treści (lub tego, w jaki sposób bez ryzyka możesz z niej korzystać), napisz do nas wiadomość (adres e-mail znajdziesz na początku tego dokumentu), a my chętnie Ci odpowiemy. Korzystanie z udostępnionych przez nas treści poza dozwolonym użytkiem osobistym (czyli na cele prywatne) i bez naszej zgody, może wiązać się z konsekwencjami prawnymi (ryzyko odpowiedzialności karnej oraz cywilnej).
  3. Charakter treści. Pamiętaj, że udostępniane przez nas treści mają charakter edukacyjny i nie zastępują indywidualnej porady eksperckiej.
  4. Zmiany w Polityce Prywatności. Treść tej Polityki prywatności może się zmienić, np. kiedy zmienimy dostawcę usług lub zakres funkcjonalności na stronie. 
  5. Data aktualizacji. Dla Twojej wygody podajemy datę aktualizacji Polityki prywatności na początku dokumentu.

 

Dziękujemy Ci za poświęcony czas!

Zespół Slowbiz